Klienci

Klienci – powiadomienia

Powiadomienia W artykule „Ustawienia – powiadomienia” przedstawiliśmy proces konfiguracji powiadomień automatycznych e-mail, SMS oraz push. Były to powiadomienia wysyłane przez system Calendesk automatycznie, za każdym razem, spełnione były pewne warunki. W tym artykule dowiesz się jak wysyłać powiadomienia manualnie, wtedy gdy chcesz podzielić się czymś z Twoimi klientami/ subskrybentami newslettera. Wyszukiwanie Wyszukiwarka pozwala na przeszukanie […]

Klienci – newsletter

Newsletter W tej sekcji dowiesz się jak gromadzić adresy mailowe Twoich subskrybentów oraz wysyłać do nich powiadomienia e-mail. Dzięki tej funkcji z łatwością poinformujesz osoby korzystające z newslettera o wszelkich nowościach i zmianach dotyczących Twojej działalności. Jest to bardzo wygodny i przydatny sposób na utrzymanie dobrych relacji na linii usługodawca – subskrybent. Sekcja Jeśli posiadasz […]

Klienci – rezerwacje

Rezerwacje W sekcji „rezerwacje” znajdziesz takie informacje jak: data i godzina wizyty, imię i nazwisko klienta, nazwa usługi, na którą zapisał się klient, informacja, do którego pracownika klient pójdzie, status wizyty: zaakceptowana, oczekująca na płatność, anulowana. Dodawanie rezerwacji Przycisk funkcyjny „Dodaj rezerwację” umożliwi Ci przejście do formularza, za pomocą którego wprowadzisz informacje o nowej rezerwacji. […]

Klienci – dodaj klienta

Dodawanie klientów Sekcja „Dodaj klienta” służy do dodawania nowych klientów do platformy Calendesk. Na pewno zdarzają Ci się klienci, którzy dokonują rezerwacji przez telefon, lub przychodzą prosto „z ulicy”. To właśnie w sekcji „Dodaj klienta” wprowadzisz dane osób, które nie dokonały rezerwacji drogą online. W sekcji „Dodaj klienta” możesz wprowadzić informacje takie jak: imię klienta, […]

Klienci – lista klientów

Lista klientów Lista klientów to sekcja, w której zostaną wyświetleni wszyscy klienci, których dodasz w panelu administratora. Ta sekcja pokazuje poszczególne informacje: numer ewidencyjny, imię, nazwisko, adres e-mail, numer kontaktowy, informacje o możliwości odbierania powiadomień push, data następnej wizyty, data utworzenia konta. Funkcje karty Kliknięcie rekordu z klientem spowoduje przejście do jego profilu. W tym […]