Pracownicy

Pracownicy – kalendarz

Kalendarz Kalendarz to sekcja, w której możesz przeglądać wszystkie opłacone i zaakceptowane rezerwacje, które zrobili Twoi klienci, oraz zarządzać nimi. Aby wyświetlić wymagane informacje, musisz wybrać pracownika, którego dane rezerwacje dotyczą. Rezerwacje Rezerwacje, które zobaczysz w kalendarzu (kafle), zawierają takie informacje jak: data i godzina wizyty, imię i nazwisko klienta, nazwa pracownika, który wykona usługę, […]

Pracownicy – dodawanie pracownika

Dodawanie pracownika Dodaj pracownika to miejsce, w którym możesz dodać pracownika do bazy swoich pracowników. Za pomocą przycisku „dodaj pracownika” możesz wprowadzić dane takie jak: imię, nazwisko, e-mail, numer kontaktowy: Przed wpisaniem numeru kontaktowego należy wybrać numer kierunkowy z listy. godziny pracy pracownika: W tej sekcji można przypisać pracownikowi dni tygodnia, w których będzie pracował […]

Pracownicy – lista pracowników

Lista pracowników Lista pracowników to sekcja, w której zostaną wyświetleni wszyscy pracownicy, których dodasz w panelu administratora portalu Calendesk. Ta sekcja pokazuje poszczególne informacje: imię, nazwisko, tytuł/ nazwę stanowiska, adres e-mail, numer kontaktowy. Edycja profilu pracownika Kliknięcie rekordu z pracownikiem spowoduje przejście do jego profilu i możliwość jego edycji. 1. Okno „szukaj” pozwoli Ci łatwo […]