Ustawienia

Ustawienia – edycja powiadomień

Edycja powiadomień Edycja powiadomień to miejsce, w którym możesz dowolnie zmieniać treść notyfikacji wysyłanych do Twoich klientów i pracowników z naszej platformy Calendesk. Aby przejść do tej sekcji, wystarczy wybrać przycisk „Edytuj teraz” wskazany na zdjęciu powyżej. Powiadomienia do klienta i do pracownika Powiadomienia do klientów W tym miejscu możesz edytować powiadomienia, które są wysyłane do Twoich klientów. […]

Ustawienia – powiadomienia

Powiadomienia Powiadomienia to sekcja, w której skonfigurujesz rodzaj powiadomień, które będą wysyłane przez system Calendesk do twoich klientów i do Twoich pracowników. W tym miejscu możesz dostosować treść wszystkich notyfikacji, które są wysyłane z platformy Calendesk. Edycja treści powiadomień Wybierając przycisk funkcyjny oznaczony na zdjęciu powyżej, możesz przejść do edycji wszystkich powiadomień, które wysyłane są […]

Ustawienia – platforma

Platforma W tym miejscu dostosujesz takie elementy jak: język, w którym wyświetlają się informacje w panelu administratora, strefę czasową, walutę, którą operujesz w ramach swojej działalności. Język Język to ważny element konfiguracji panelu dlatego, że od niego zależy czy klienci, którzy są Twoją grupą docelową, zostaną poinformowani o usługach, które oferujesz, w odpowiedni sposób. Jeśli […]

Ustawienia – etykiety, grupy, zasoby

Etykiety Ta sekcja to miejsce, w którym możesz dodawać „naklejki”, dzięki którym pracownicy przekazują sobie pewne informacje w celu podniesienia poziomu obsługi klienta. Jest to szybsza i bardziej czytelna forma dodawania opisu usługi. Wystarczy dodać kilka etykiet, które charakteryzują wizytę klienta, aby móc w uniwersalny sposób opisywać wymagania lub przyzwyczajenia Twoich gości. Dodawanie etykiet Za pomocą przycisku […]