Lista klientów
Lista klientów to sekcja, w której zostaną wyświetleni wszyscy klienci, których dodasz w panelu administratora. Ta sekcja pokazuje poszczególne informacje:
- numer ewidencyjny,
- imię,
- nazwisko,
- adres e-mail,
- numer kontaktowy,
- informacje o możliwości odbierania powiadomień push,
- data następnej wizyty,
- data utworzenia konta.
Funkcje karty
Kliknięcie rekordu z klientem spowoduje przejście do jego profilu.
W tym miejscu możesz przeglądać rezerwacje i płatności tego klienta, a także dodawać nowe rezerwacje. Więcej dowiesz się w artykułach:
Okno „Szukaj” pozwoli Ci łatwo przeszukać całą listę w celu wyodrębnienia pracownika, do którego przypisano wyszukiwaną informację.
Okna „Filtruj” oraz „Grupy” pozwolą Ci przefiltrować klientów w celu wyodrębnienia tych, których poszukujesz w danej chwili.
Po prawej stronie od pola wyboru „Grupy” znajdziesz symbol „+”. Dzięki niemu dodasz nową grupę. Więcej o grupach dowiesz się w artykule „Ustawienia – Etykiety, grupy, zasoby”.
Zarządzanie klientami
Przy każdym kliencie znajdziesz miejsce na zaznaczenie go (tzw. checkbox), po zaznaczeniu, u dołu tabeli znajdziesz dodatkowe menu, ukryte pod trzema kropkami. Menu posiada kilka dodatkowych i przydatnych akcji jak:
- wysyłanie wiadomości do klientów,
- dodawanie do grupy,
- blokowanie użytkowników:
- Zablokowany klient nie będzie mógł się zalogować na konto użytkownika, za pomocą którego dokonuje rezerwacji.
- odblokowanie użytkowników:
- Odblokowany użytkownik może korzystać ze swojego konta, a więc dokonywać rezerwacji.
- usuwanie użytkowników.
- eksport bazy klientów do plików o rozszerzeniach:
- Microsoft Excel,
- vCard,
- Open Office, Libre Office,
- CSV,
- HTML
W widoku listy klientów możesz wysłać widomość do wybranego klienta przy pomocy przycisku w kolumnie „Wyślij wiadomość”.
Przycisk „Dodaj klienta”, pozwoli Ci na dodanie nowego klienta, do Twojej platformy, ale o tym przeczytasz w artykule „Klienci – Dodaj klienta”