W tym artykule znajdziesz wszystkie informacje, które pozwolą Ci na sprawne poruszanie się po platformie Calendesk.
Calendesk jest podzielony na kilka modułów:
1. Tablica — znajdziesz tutaj przydatne statystyki oraz aktualny stan konfiguracji Twojego panelu.
2. Pracownicy — moduł pracowników służy do zarządzania Twoją załogą. Zawiera on 3 zakładki:
- Lista pracowników — Twoi pracownicy w jednym miejscu
- Dodaj pracownika — umożliwia dodanie nowej osoby do zespołu
- Kalendarz — rozbudowany moduł, który pomoże Ci zarządzać systemem rezerwacji. Możesz tutaj wyświetlać wszystkie zatwierdzone rezerwacje w przyjemnej formie graficznej kalendarza. Jeśli korzystasz z płatności, to nieopłacone rezerwacje nie pojawią się tutaj. To miejsce możesz traktować jak grafik pracy.
3. Klienci — Twoi klienci zawsze pod ręką. Moduł jest podzielony na 3 zakładki:
- Lista klientów — Twoi klienci w jednym miejscu
- Dodaj klienta — umożliwia dodanie nowego klienta
- Rezerwacje — lista wszystkich rezerwacji klientów w jednym miejscu. Tutaj znajdziesz wszystkie rezerwacje (opłacone i nieopłacone).
4. Usługi — prosty dostęp do wszystkich Twoich usług. Moduł jest podzielony na 3 zakładki:
- Lista usług — lista wszystkich usług, usługi możesz dowolnie sortować i grupować w kategorie
- Dodaj usługę — miejsce, gdzie dodasz swoją usługę
- Dodaj kategorię — miejsce, gdzie dodasz nową kategorię dla usług
5. Dodatki — tutaj znajdziesz dodatkowe opcje, które pozwolą Ci na rozbudowanie Twojego systemu np. o stronę www czy aplikację mobilną
- Sklep — miejsce, gdzie aktywujesz lub deaktywujesz dodatkowe moduły
- Strona www — miejsce, gdzie stworzysz swoją stronę www oraz ją opublikujesz
- Aplikacja mobilna — miejsce, gdzie stworzysz swoją aplikację mobilną oraz ją opublikujesz
- Płatności Stripe — dodatek, który pozwoli Ci na skonfigurowanie płatności online
6. Pliki — w tym miejscu możesz zarządzać swoimi zdjęciami, które wykorzystasz np. podczas tworzenia strony www lub dodawania pracownika.
7. Ustawienia — miejsce na dostosowanie platformy do Twojej firmy
- Platforma — tutaj ustawisz język, strefę czasową oraz walutę dla swoich klientów
- Powiadomienia — zdecyduj kiedy i do kogo mają zostać wysłane powiadomienia o wizytach. Możesz określić jaki rodzaj powiadomień będzie wysyłany do Twoich klientów oraz Twojej firmy/pracowników.
- Etykiety, grupy, zasoby
- Etykiety opisują cechy charakterystyczne dla wizyty klienta. Każda wizyta może być oznaczona przez wiele etykiet.
- Grupy są pomocne w zarządzaniu klientami. Każdy klient może być przypisany do kilku grup.
- Zasoby określają pomieszczenia lub urządzenia potrzebne do wykonania usługi. Np. krzesło, pokój, stół do masażu itp.
Przypisując zasoby do danej usługi, eliminujesz ryzyko powstania problemu, wynikającego z braku sprzętu, potrzebnego do obsłużenia klienta.
8. Profil — dostosuj ustawienia Twojego konta oraz publiczny profil Twojej firmy
- Twój profil — Twoje imię i nazwisko, e-mail oraz możliwość zmiany hasła do konta
- Twoja firma — publiczny profil Twojej firmy, tutaj ustawisz nazwę swojej firmy, jej publiczny adres, numer telefonu, godziny pracy. Tutaj również wygenerujesz regulamin oraz politykę prywatności dla Twoich klientów (powiązane ze stroną www oraz aplikacją mobilną).
- Rachunki i płatności — miejsce na rozliczenia z Calendesk. Tutaj znajdziesz faktury VAT oraz historię Twojej płatności w Calendesk.
- Plany — zobacz, co oferujemy w wyższych planach. Opis funkcjonalności różnych planów wraz z cenami.
- Wyloguj — wylogowanie z systemu.