1. Tablica to miejsce, w którym znajdziesz informacje o aktualnym postępie w konfiguracji Twojego systemu. Konfiguracja jest podzielona na kilka kroków:
- uzupełnienie danych Twojej firmy,
- dodanie pracowników,
- dodanie usług,
- stworzenie strony www,
- stworzenie aplikacji mobilnej,
- podłączenie płatności Stripe.
2. Każdy z tych kroków jest oczywiście opcjonalny, ale warto uzupełniać dane zgodnie ze wskazówkami, dzięki temu poznasz w całości system Calendesk.
3. Jeśli np. nie sprecyzujesz swoich usług lub nie dodasz pracowników, to nie będzie to później widoczne na Twojej stronie www lub w aplikacji mobilnej, dlatego warto wykonywać kroki jeden po drugim.
4. Na tablicy znajdziesz również kilka przydatnych statystyk:
- aktualna ilość klientów,
- ilość rezerwacji na dzisiaj,
- ilość rezerwacji na dany tydzień (poniedziałek — niedziela),
- liczba nowych klientów z podziałem na miesiące,
- liczba rezerwacji z podziałem na miesiące.