FAQ

Jak wygląda cały proces konfiguracji konta?

Po rejestracji przeprowadzimy Cię krok po kroku z konfiguracją, abyś zapoznał się z platformą w całości.

Kroków jest kilka, są one niezbędne, aby pokazać Twoją firmę z jak najlepszej strony.

Najpierw poprosimy Cię o uzupełnienie danych firmy, tam wstawisz informacje, które zobaczą Twoi klienci. Również podczas tego kroku będziesz mógł wygenerować regulamin oraz politykę prywatności na swoją przyszłą stronę www, oraz aplikację mobilną. Dokumenty są przygotowane przez naszych prawników, którzy dołożyli wszelkich starań, aby były jak najbardziej uniwersalne i aby pasowały do Twojego biznesu.

W kolejnych krokach poprosimy Cię o dodanie pracowników oraz Twoich usług.

Końcowymi etapami jest konfiguracja strony www oraz aplikacji mobilnej. Wybierzesz swój szablon, który będziesz mógł dostosować do siebie. W kreatorze ustalisz również adres www swojej strony oraz ją finalnie opublikujesz.

Ostatnim punktem jest włączenie płatności na stronie. Współpracujemy z globalnym operatorem płatności Stripe, który zapewnia najwyższą jakość obsługi płatności.

Zawsze chętnie Ci pomożemy, wystarczy napisać do nas na adres support@calendesk.com lub wykorzystać czat z nami w prawym dolnym rogu tej strony.

Skąd będę wiedział, że kończy mi się okres użytkowania?

Po zalogowaniu na swoje konto aplikacji Calendesk w prawym rogu wyświetli się nazwa Twojego planu taryfowego oraz czas pozostały do jego wygaśnięcia. 

Na krótko przed wygaśnięciem planu otrzymasz również powiadomienie – w postaci wyskakującego okienka – tuż po zalogowaniu, a także wyślemy do Ciebie wiadomość mailową.

Czy utracę swoje konto i dane, gdy zapomnę przedłużyć swój okres użytkowania Calendesk?

Twoje dane, przez jakiś czas, nadal będą dostępne w naszym systemie – tak, abyś mógł spokojnie odzyskać dostęp do swojego konta i projektu, który stworzyłeś.

Po upływie okresu umowy i zablokowaniu konta nawet na kilka dni nadal masz możliwość jego odzyskania pod warunkiem dokonania opłaty. 

Gdyby sprawiło Ci to trudności lub było, w jakikolwiek sposób niejasne, skontaktuj się naszym zespołem wsparcia technicznego.

Kiedy mogę dodawać lub usuwać pakiety do swojego planu taryfowego?

Pakietami dodatkowymi możesz zarządzać na bieżąco, przechodząc do zakładki „Dodatki”. Możesz je włączać i wyłączać kiedy uznasz to za stosowne.

Pamiętaj jednak, że pakiety będą aktywowane (i dezaktywowane) z początkiem nowego Twojego rozliczeniowego. Wtedy także będziemy aktualizowali wysokość Twoich opłat.

Czy mogę zmienić swój plan taryfowy w przyszłości?

Plan taryfowy możesz zmieniać co miesiąc lub rok – w zależności od tego, jaki sposób rozliczenia wybrałeś. Możesz zdecydować się zarówno na wersję wyższą (oferującą większe możliwości), jak i też ograniczyć swoje zaangażowanie i wybrać słabszą wersję. 

Pełna dowolność w wyborze planów taryfowych ma jednak pewne, minimalne ograniczenia:

  • po pierwsze, chcąc wybrać opcję tańszą, nie możesz być użytkownikiem planu taryfowego typu Lite – w takim wypadku nie da się już wybrać opcji prostszej
  • po drugie, jeśli chcesz wybrać opcję dającą więcej możliwości, to nie możesz korzystać z planu Calendesk Pro – jest to maksymalny plan taryfowy w naszej ofercie.
Po jakim czasie mogę zrezygnować z okresu próbnego?

Z okresu próbnego możesz zrezygnować w każdym momencie – nie musisz podawać nam powodów, ani obawiać się naliczenia jakichkolwiek opłat. Jeśli w trakcie okresu próbnego uznasz, że Calendesk z jakichś przyczyn nie jest dla Ciebie, to po prostu usuń swoje konto. W takiej sytuacji… 

  • będzie nam przykro, że Calendesk nie zyskał Twojego uznania,
  • być może stracisz także szansę na szybki i wygodny rozwój swojej firmy,

Ale takie jest życie!

Jakie możliwości daje mi kalendarz?

Kalendarz w Calendesk pozwala na łatwą obsługę systemu rezerwacji. Dzięki różnym kolorom rezerwacji, które możesz nadawać swoim pracownikom, z łatwością odczytasz harmonogram pracy każdego z nich. Nasza aplikacja pozwala Ci na włączenie widoku miesięcznego, tygodniowego oraz dziennego Twojego kalendarza.

Czy wysyłacie przypomnienia o wizytach?

Tak. Powiadomienia są wysyłane automatycznie, dokładnie 24 godziny przed realizacją wizyty, w wybranej przez Ciebie formie. W panelu administratora, w sekcji „Ustawienia”, „Powiadomienia”, możesz zadecydować jakie powiadomienia mają być wysyłane do Twoich klientów. Możesz wybrać notyfikacje e-mail lub SMS.

Czy moi klienci mogą dokonać płatności online, przed zrealizowaniem wizyty?

Oczywiście! Calendesk jest zintegrowany z systemem płatności Stripe. Twoi klienci mogą zapłacić za wizytę na stronie www oraz w aplikacji mobilnej, jeszcze przed jej realizacją, a Ty możesz być spokojny, że Twój czas nie będzie zmarnowany, gdy klient nie pojawi się na wizycie.

Przejdź do zakładki „Dodatki”, a następnie „Płatności Stripe”, aby aktywować konto Stripe.

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz pomocy w założeniu konta, skontaktuj się z nami pod adresem support@calendesk.com lub wykorzystując czat w prawym dolnym rogu tej strony.

Czy posiadacie aplikację mobilną dla pracowników?

Tak! Calendesk przygotował prostą aplikację mobilną dla pracowników, aby byli oni zawsze na bieżąco z rezerwacjami.

Na aplikację, po zalogowaniu pracownika, wysyłane są notyfikacje o zmianach w rezerwacjach. Twój pracownik zawsze będzie wiedział, kiedy dokładnie ma zaplanowane spotkania.

Aplikacja pozwala również na dodanie klienta oraz na zmiany w rezerwacjach. Aplikację można pobrać z Google Play Store oraz Apple Store.

Jak działa kreator aplikacji mobilnej?

Kreator aplikacji mobilnej działa podobnie do kreatora strony internetowej w Calendesk. W celu stworzenia aplikacji mobilnej wejdź w zakładkę „Dodatki” po lewej stronie panelu administratora, kliknij „Aplikacja mobilna”, a następnie „Stwórz aplikację mobilną”. Wybierz szablon aplikacji pasujący do Twojej firmy. Kolory, tekst oraz zdjęcia będziesz mógł dostosować do siebie w bardzo prosty sposób, wykorzystując narzędzia w kreatorze.

Aplikację Calendesk Twoi klienci mogą pobrać z Google Play Store oraz Apple Store.

Istnieje możliwość publikacji aplikacji całkowicie z Twoim brandem (ikona aplikacji z Twoim logo oraz Twoja nazwa pod ikoną).

Przygotujemy wszystko za Ciebie i wyślemy aplikację na Twoje konto Google lub Apple. Jeśli jesteś zainteresowany samodzielną aplikacją mobilną, skontaktuj się z nami pod adresem support@calendesk.com lub wykorzystując czat w prawym dolnym rogu tej strony.

Jak działa kreator strony internetowej?

Kreator strony internetowej w Calendesk jest bardzo prosty w obsłudze i tak, możesz korzystać z niego zupełnie za darmo w wersji testowej! W celu założenia strony internetowej wejdź w zakładkę „Dodatki” po lewej stronie panelu administratora, kliknij „Strona www”, a następnie „Stwórz stronę www”. Wybierz szablon strony pasujący do Twojej firmy. Kolory, tekst oraz zdjęcia na stronie, będziesz mógł dostosować do siebie w bardzo prosty sposób, wykorzystując narzędzia w kreatorze.

Jak działa 14-dniowa wersja testowa?

14-dniowa darmowa wersja testowa Calendesk zapewnia wszystkie funkcjonalności zawarte w wersji płatnej.

Calendesk to aplikacja, której nie musisz nigdzie instalować, jest dostępna w całości online. Po założeniu konta przeprowadzimy Cię krok po kroku z jego konfiguracją, dzięki temu dowiesz się, jak obsługiwać całą platformę.

Wersja testowa nie obciąża Cię żadnymi kosztami związanymi z używaniem platformy. Po upływie okresu próbnego możesz wykupić dostęp do platformy w ramach jednego z trzech planów abonamentowych. Na naszej stronie www.calendesk.pl w zakładce „Cennik”, znajdziesz wszystkie potrzebne informacje.

Jeśli w ciągu 14 dni nie zdecydujesz się, na żaden z dostępnych planów, Twój dostęp do platformy wygaśnie, a wszystkie ustawienia konta pozostaną zapisane na naszych serwerach. Dzięki takiemu rozwiązaniu, po aktywacji dowolnego planu abonamentowego, zaczniesz pracować na Calendesk bez konieczności konfigurowania całej platformy od podstaw.