FAQ

Jak wygląda cały proces konfiguracji konta?

Po rejestracji przeprowadzimy Cię krok po kroku z konfiguracją, abyś zapoznał się z platformą w całości.

Kroków jest kilka, są one niezbędne, aby pokazać Twoją firmę z jak najlepszej strony.

Najpierw poprosimy Cię o uzupełnienie danych firmy, tam wstawisz informacje, które zobaczą Twoi klienci. Również podczas tego kroku będziesz mógł wygenerować regulamin oraz politykę prywatności na swoją przyszłą stronę www, oraz aplikację mobilną. Dokumenty są przygotowane przez naszych prawników, którzy dołożyli wszelkich starań, aby były jak najbardziej uniwersalne i aby pasowały do Twojego biznesu.

W kolejnych krokach poprosimy Cię o dodanie pracowników oraz Twoich usług.

Końcowymi etapami jest konfiguracja strony www oraz aplikacji mobilnej. Wybierzesz swój szablon, który będziesz mógł dostosować do siebie. W kreatorze ustalisz również adres www swojej strony oraz ją finalnie opublikujesz.

Ostatnim punktem jest włączenie płatności na stronie. Współpracujemy z globalnym operatorem płatności Stripe, który zapewnia najwyższą jakość obsługi płatności.

Zawsze chętnie Ci pomożemy, wystarczy napisać do nas na adres support@calendesk.com lub wykorzystać czat z nami w prawym dolnym rogu tej strony.

Jak działa 30-dniowa wersja testowa?

30-dniowa darmowa wersja testowa Calendesk zapewnia wszystkie funkcjonalności zawarte w wersji płatnej. Aby z niej skorzystać, załóż konto, klikając tutaj

Calendesk to aplikacja, której nie musisz nigdzie instalować, jest dostępna w całości online. Po założeniu konta przeprowadzimy Cię krok po kroku z jego konfiguracją, dzięki temu dowiesz się, jak obsługiwać całą platformę.

Wersja testowa nie obciąża Cię żadnymi kosztami związanymi z używaniem platformy. Po upływie okresu próbnego możesz wykupić dostęp do platformy w ramach jednego z trzech planów abonamentowych. Na naszej stronie www.calendesk.pl w zakładce „Plany”, znajdziesz wszystkie potrzebne informacje.

Jeśli w ciągu 30 dni nie zdecydujesz się, na żaden z dostępnych planów, Twój dostęp do platformy wygaśnie, a wszystkie ustawienia konta pozostaną zapisane na naszych serwerach. Dzięki takiemu rozwiązaniu, po aktywacji dowolnego planu abonamentowego, zaczniesz pracować na Calendesk bez konieczności konfigurowania całej platformy od podstaw.

 

Jak działa kreator strony internetowej? Czy jest dostępny w darmowej wersji Calendesk?

Kreator strony internetowej w Calendesk jest bardzo prosty w obsłudze i tak, możesz korzystać z niego zupełnie za darmo! W celu założenia strony internetowej wejdź w zakładkę „Dodatki” po lewej stronie panelu administratora, kliknij „Strona www”, a następnie „Stwórz stronę www”. Wybierz szablon strony pasujący do Twojej firmy. Kolory, tekst oraz zdjęcia na stronie, będziesz mógł dostosować do siebie w bardzo prosty sposób, wykorzystując narzędzia w kreatorze.

Jak działa kreator aplikacji mobilnej?

Kreator aplikacji mobilnej działa podobnie do kreatora strony internetowej w Calendesk. W celu stworzenia aplikacji mobilnej wejdź w zakładkę „Dodatki” po lewej stronie panelu administratora, kliknij „Aplikacja mobilna”, a następnie „Stwórz aplikację mobilną”. Wybierz szablon aplikacji pasujący do Twojej firmy. Kolory, tekst oraz zdjęcia będziesz mógł dostosować do siebie w bardzo prosty sposób, wykorzystując narzędzia w kreatorze.

Aplikację Calendesk Twoi klienci mogą pobrać z Google Play Store oraz Apple Store

W wersji PRO Calendesk możemy opublikować aplikację mobilną w Twoim imieniu i całkowicie z Twoim brandem (ikona aplikacji z Twoim logo oraz Twoja nazwa pod ikoną). Przygotujemy wszystko za Ciebie i wyślemy aplikację na Twoje konto Google lub Apple. Jeśli jesteś zainteresowany samodzielną aplikacją mobilną, skontaktuj się z nami pod adresem support@calendesk.com lub wykorzystując czat w prawym dolnym rogu tej strony.

Czy posiadacie aplikację mobilną dla pracowników?

Tak! Calendesk przygotował prostą aplikację mobilną dla pracowników, aby byli oni zawsze na bieżąco z rezerwacjami.

Na aplikację, po zalogowaniu pracownika, wysyłane są notyfikacje o zmianach w rezerwacjach. Twój pracownik zawsze będzie wiedział, kiedy dokładnie ma zaplanowane spotkania.

Aplikacja pozwala również na dodanie klienta oraz na zmiany w rezerwacjach. Aplikację można pobrać z Google Play Store oraz Apple Store.

Czy moi klienci mogą dokonać płatności online, przed zrealizowaniem wizyty?

Oczywiście! Calendesk jest zintegrowany z systemem płatności Stripe. Twoi klienci mogą zapłacić za wizytę na stronie www oraz w aplikacji mobilnej, jeszcze przed jej realizacją, a Ty możesz być spokojny, że Twój czas nie będzie zmarnowany, gdy klient nie pojawi się na wizycie.

Przejdź do zakładki „Dodatki”, a następnie „Płatności Stripe”, aby aktywować konto Stripe.

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz pomocy w założeniu konta, skontaktuj się z nami pod adresem support@calendesk.com lub wykorzystując czat w prawym dolnym rogu tej strony.

Czy wysyłacie przypomnienia o wizytach?

Tak. Powiadomienia są wysyłane automatycznie, dokładnie 24 godziny przed realizacją wizyty, w wybranej przez Ciebie formie. W panelu administratora, w sekcji „Ustawienia”, „Powiadomienia”, możesz zadecydować jakie powiadomienia mają być wysyłane do Twoich klientów. Możesz wybrać notyfikacje e-mail lub SMS.

Jakie możliwości daje mi kalendarz?

Kalendarz w Calendesk pozwala na łatwą obsługę systemu rezerwacji. Dzięki różnym kolorom rezerwacji, które możesz nadawać swoim pracownikom, z łatwością odczytasz harmonogram pracy każdego z nich. Nasza aplikacja pozwala Ci na włączenie widoku miesięcznego, tygodniowego oraz dziennego Twojego kalendarza.

Nie odkładaj rozwoju na później, zacznij już dziś!
Dołącz do Calendesk